داستان های قرآنی

این وبلاگ جهت آشنایی مردم با داستانهای که در قرآن نقل شده به وجود آمده است تا مردم از این داستانها پند بگیرند.

داستان های قرآنی

این وبلاگ جهت آشنایی مردم با داستانهای که در قرآن نقل شده به وجود آمده است تا مردم از این داستانها پند بگیرند.

تأسیس دانشکده علوم قرآنی در همه استان‌ها تا 2سال آینده

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم از تاسیس حداقل یک دانشکده علوم قرآنی در همه استان‌ها تا دو سال آینده خبر داد.


برای دیدن متن کامل به ادامه مطلب بروید.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی راغبی، رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در مراسم افتتاحیه دانشکده علوم قرآنی در خمین که دیروز، دوم مهرماه، برگزار شد، ضمن اعلام این خبر افزود: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید هفت دانشکده علوم قرآنی در نقاط مختلف کشور راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: با تصویب شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری در شهرستان‌های خمین، خرم‌آباد، ایلام، سبزوار، تربت جام، اصفهان و سمنان دانشکده علوم قرآنی راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: اکنون 21 دانشکده علوم قرآنی در سراسر کشور با بیش از سه هزار دانشجو در شش رشته تحصیلی در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد فعال است و تا دو سال آینده در هر استان حداقل یک دانشکده علوم قرآنی راه‌اندازی خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین راغبی بیان کرد: جایگاه دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم از این نظر اهمیت دارد که باید مدرسانی را برای تدریس قرآن کریم در جامعه تربیت کند که نسبت به ارائه مطالب این کتاب الهی تعصب و تعلق خاطر ویژه‌ای داشته و توفیق درس دادن در حوزه علوم قرآن کریم و معارف اهل بیت(ع) را موهبت الهی بدانند.

وی یادآور شد: تاکنون هشت هزار دانشجو از دانشکده‌های علوم قرآنی کشور فارغ‌التحصیل شده‌اند.


منبع : ایکنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد