داستان های قرآنی

این وبلاگ جهت آشنایی مردم با داستانهای که در قرآن نقل شده به وجود آمده است تا مردم از این داستانها پند بگیرند.

داستان های قرآنی

این وبلاگ جهت آشنایی مردم با داستانهای که در قرآن نقل شده به وجود آمده است تا مردم از این داستانها پند بگیرند.

شعر قرآن

منــــم قرآن کتـــــــاب آسمانـــی     که هستم تا قیامـت جــــاودانـــی
 

خدا را در حقـیـقـــت مـن زبانـــم     دهم داد سخن آن سان که دانـی

برای دیدن متن کامل به ادامه مطلب بروید.


بشــر را می‌دهـم بهر سعــــادت      به عالم خط و مشی زندگــانـــی
 

منـــم آن مـشعــل راه هدایـــــت      هدایت می‌کنم با خوش زبـــانـــی
 

به دست مـن بُود نسل بشــر را       کلیـــــد قفـل اســـــرار نهــــانـــی
 

اساتیــد جهـــــان راه ره نمــودم       که باشـد کار من پرتــو نشــانـــی
 

بری پـی بر رمـــوز کهـکشـانهـــا       اگر عمقــی رمــــوزم را بخـوانـــی
 

صحف از متـن من گردید، کـــامل      که کـل کــاملــــم در کــــاردانـــی
 

نهـم تــــورات را طُهـــر روایــــــت       که از او می‌کنـم من پاسبــانـــی
 

زانجیـلـم بُود بـر سینــــه حـــائل      ز مریـم هم مــــدال قهرمــــانـــی
 

بخـوان قرآن اگر خواهی بری پی       به اجـــرام و کـــرات آسمــــانـــی
 

کلیــــد گـنجهـــــای بـی‌کـران را        منــم در اختیــــــارات رایگـــانـــی
 

مرا از خط و مشـی عتـــرت آموز       که از دانــــائـــی آنـــــان بـدانـــی
 

جدائی من و عترت محـال است       که بی‌عترت در این محبس بمانی

  

 ژولیده نیشابوری

نظرات 1 + ارسال نظر
رهگذر شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ق.ظ

وبلاگ نویس فرهیخته ی قرآنی سلام .

از وبلاگت خیلی خوشم اومد لطف می کنی بیانات مقام رهبری در مورد قرآن رو که زمینه ی وبلاگت گذاشتی رو برا دانلود بذاری یا به ایمیلم بفرستی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد